miercuri, 12 aprilie 2017

Curatenie, organizare si debarasare la foc automat-partea a II-a

                                     
     
     Cu asa putin timp liber, am crezut ca nu voi mai ajunge sa termin curatenia...dar uite-ma si la final...cu o asa organizare nu e de mirare:)
     Etapa V-Bucataria si camara
     Pentru aceasta zona am ales ziua de sambata ca sa ma pot distra in voie cu mopul si carpa...ce-i drept distractia a durat cateva ore bune,important e ca la final a stralucit totul de curatenie.Singurele produse pe care le-am folosit sunt:otetul,bicarbonatul, lamaia  si detergentul de vase.
     Cuptorul, hota, aragazul, frigiderul..le-am lustruit cu otet si bicaronat, iar rosturile gresiei le-am curatat cu putin bicaronat si detergent de vase.
     Despre curatenia din camara si bucatarie puteti sa cititi si aici.
     Trucuri ieftine :1)dupa ce am lustruit frigiderul, am pus 2 recipiente:unul cu bicarbonat, iar atul cu cafea pentru pastrarea prospetimii.
                    2)Pentru curatarea cuptorului faceti o solutie din bicaronat, lamaie si otet..lasati sa actioneze apoi curatati.
  Etapa VI-Baile
     Trucuri ieftine:
                     1) Calcarul de pe robineti se indeparteaca tot cu bicarbonat, otet si lamaie +detergent de vase.
    Etapa VII-Am trecut din nou prin toate zonele si am curatat partile ramase.
   Dormitoare si living-am lustruit mobila, mese, scaune, canapea.
   In celelalte zone n-a prea ramas nimic de curatat!
   Cam asta a fost curatenia la foc automat...cat despre alte  trucuri  si planuri de organizare, debarasare va voi mai spune...
    Spor in toate!

5 comentarii:

  1. Felicitări, hărnicuțo! Acum pot să vină sărbătorile! ☺

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. sport mult la treaba, eu nu prea am dar incerc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trucurile cu bocarbonatul si cafeaua le aplic si eu, sunt multumita. Cu otetul nu prea ma impac, desi este eco si curata bine, la prima incercare am exagerat cantitatea si mult timp a fost un miros in baie de parca as fi facut muraturi :)) deci la otet apelez destul de rar. Spor la treaba pe ultima suta de metri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Trucul cu bicarbonatu si cafeaua pentru frigider nu il stiam.O sa il incerc si eu de acum.Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!