miercuri, 20 ianuarie 2016

Miercurea fara cuvinte Guguluf cu mere


                                                                Guguluf cu mere
             



Aceasta postare participa la Miercurea fara cuvinte.
  

29 de comentarii:

  1. Arată super!
    O seară frumoasă îți doresc!
    Îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Chiar e delicios,cred ca orice prajitura cu mere este buna la gust.

      Ștergere
  3. Arata excelent. Prajiturile cu mere imi plac mult.
    Dar, recunosc, nu am mai auzit numele de guguluf. Se refera la reteta sau la forma?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ce spune wikipedia despre guguluf:Guguluf este o prăjitură cu formă caracteristică (ce seamănă cu un turban).Happy WW si tie!Multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  4. Pofta buna! Arata foarte bine, am facut si eu praji cu mere dupa reteta Cristinei (Clafoutis cu mere si scortisoara). Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!Vreau si eu sa incerc Clafoutis cu mere si scortisoara,alor mei le plac dulciurile de casa.Pupici si tie!

      Ștergere
  5. Mmmm! Nu e frumos, unii sunt pofticioși... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate rezolva rapid cu putina faina ,mere si scortisoara:).

      Ștergere
  6. Arată foarte bine! Mi s-a făcut poftă numai privind poza :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred ...poftesc si eu mereu la dulciurile pe care le vad.

      Ștergere
  7. Tocmai am mancat, dar cred ca mai incap si doi-trei gugulufi!
    Sau forma de plural e gugulufuri? :))
    PS. E prima oara cand aud de termenul asta. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea, buna idee am primit de la tine. Mi-am amintit ca am si eu o forma de guguluf, dar zace neincercata prin camara. Mare scapare! As vrea sa va zic pofta buna, dar sunt sigura ca pofta a fost si s-a si consumat intre timp!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,a disparut rapid din farfurie,eu am facut guguluful intr-o tigaie dry cooker si o sa mai incerc si alte prajiturele in ea.

      Ștergere
  9. O ispită demnă de vremea asta! Ce poate fi mai plăcut decât să pui la cuptor minunea asta de guguluf și în scurtă vreme să se răspândească o plăcută căldură mirosind a mere și scorțișoară.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,sa stii ca asa e ...o cana de ceai in mana,o carte si o patura calda ar schimba complet starea de spirit al unui om tocmai sosit de la munca.

      Ștergere
  10. A mai ramas? :)
    saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm,nu mai e ,de regula la noi dulciurile dispar repede,mai ales ca de o vreme ii plac si sotului .

      Ștergere
  11. Aceasta nu e o postare, aceasta e o ciudă-bâc! :) Dar sunt convins că, în curând, imprimantele 3D vor fi dotate și cu buton de miros&gust, așa că pastrez linkul pentru acel moment.

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. acum sunt geloasa :)))
    http://blogu.lu/andra

    RăspundețiȘtergere
  13. Astăzi vă arăt contraste bălgrădene.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!