vineri, 9 ianuarie 2015

Fila de jurnal...

                                                                Si e iar vineri...iupiii!
                                                                       Afara...
                               este totul alb, covorul   pufos de nea s-a asternut  peste  intreg pamantul, peste case si pomi, iar daca vrei sa  o iei  la pas trebuie sa-ti croiesti un drum  prin zapada neatinsa inca  ;
                                                                  Ma gandesc...
                                        sa-mi crosetez multe veste,bolerouri ;


                                                            Sunt recunoscatoare pentru...
zilele de concediu, zielele de sarbatoare si momentele frumoase pe care le aduc acestea;
pentru vizita fostei colege de clasa , m-a bucurat revederea cu ea si m-am bucurat ca i-am cunoscut familia,sunt oameni minunati;
                                                              Din bucatarie...
                                                     de toate,doar e Craciun ;
                                                                   Citesc...  
am terminat de citit Mananca-ma , de Agnes Desarthe, aici personajul principal Myriam este in cautarea  unei lumi in care dorintele devin realitate,iar viata este simpla;sunt sigura ca toti suntem in cautarea unei astfel de lumi,dar numai de noi depinde asta,viata ti-o faci cum o vrei tu;
am inceput sa citesc Motive pentru a zambi;
                                                            Ceea ce astept(sper)...
                                                  sa nu mai fie temperaturi asa scazute; 
                                    
                                                             Ce mai mesteresc...
nu am mai mesterit nimic,am  fost ocupata cu pregatirile pentru Craciun; 
                                                                    Ascult...
  se  aude Tv-ul, Ruslana se uita la desene animate,se aude zgomotul produs de calculator,parca     suna prea tare;
                                                                    In casa....
     e tare cald si bine, atmosfera perfecta pentru un somn bun si relaxant ca de   sarbatoare:);
                                                                    Imi plac...
                                                  seturile pentru pat cat mai vesele 

                                               Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii...
vreau sa inaintez la rochita, ar fi cazul sa o termin deja;
                                                               Un citat preferat...
               "Lucrurile marete se obin incet.Dar nu poti obtine nimic daca stai nemiscat."
                                                             O imagine pentru voi

Un sfarsit de saptamana minunat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!