joi, 15 ianuarie 2015

Deschideti inima si mintea...






            
    Acesta este titlul unei carti cu povesti pentru copii . Mi-am dorit-o de ceva vreme  si in sfarsit am reusit sa o achizitionez. Contine 32  de povestioare care il ajuta pe copil sa se identifice cu personajele si sa gaseasca solutii pentru probleme, il ajuta sa transpuna solutia din poveste in viata reala.Aveti un copil fricos,incapatanat,este dependent de televizor,ii este teama sa doarma singur,este egosit?...aceste povesti minunate ii vor atinge sufletul si inima si  micile  problemute se pot ameliora. Ruslana  la inceput nu era atat de entuziasmata de ele,dar acum este foarte atenta cand ii citesc cate o poveste si zambeste cand intalneste un personaj care ii seamana.:),aceste povesti insotite de imagini sugestive  aduc liniste si fac fericit orice copil.Anul nou l-am petrecut  in familie ,citind, am descoperit astfel  povestea  unei furnicute  incapatanate care folosea foarte des  expresia" nu vreau",o fetita care nu vroia sa doarma singura ,un baietel care statea tare mult la televizor....din fiecare povestioara am invatat ceva.

 Pentru voi am fotografiat si cuprinsul:


Sper ca am venit spre voi cu informatii care sa va fie utile si impreuna cu copilasii vostri sa extrageti invataturile din fiecare poveste.Sa nu uitam ca  "Mintea nu este un vas care trebuie umplut, ci un foc care trebuie aprins" .(Plutarh)

     



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!