sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Cuvantul anului 2015

      


     Iata ca am pasit in 2015, sunt sigura ca toti ne facem bilantul anului ce a trecut,analizam faptele si lucrurile pe care le-am realizat si ne dam seama care sunt plusurile si care sunt minusurile.Pentru noi a fost un an cu multe invataturi, a fost un an minunat   in care am crescut si am  resusit sa realizam multe lucruri ,ii multumesc lui  Dumnezeu pentru toate binecuvantarile din viata noastra.
    La inceputul fiecarui an ne propunem niste obiective pe care speram sa le atingem in anul ce vine.La Irina ,vazusem o postare deosebita si plina de invataminte  ,ea ne incurajeaza sa ne alegem cuvantul anului 2015 si sa-l trecem prin toate filtrele posibile,sa analizam dorintele noastre materiale ,spirituale,prin raportare la cuvantul ales, acest cuvant   sa ne fie ghid tot anul;multumesc, Irina pentru gazduirea gandurilor,dorintelor si viselor noastre.Ei, dar nu se poate numai sa ne dorim, sa luptam, trebuie sa-i cerem si lui Dumnezeu sa vina in ajutorul nostru, sa ne rugam sa ne indrume sa alegem calea corecta.Cea mai importanta avere din viata unui om este SANATATEA, asta imi doresc din suflet pentru toata familia noastra si pentru toti oamenii, sa ne dea Dumnezeu sanatate ca e mai buna decat toate...dar  m-am oprit  si asupra cuvantului REUSESC, sunt sigura ca o data ce mi-am propus sa REUSESC in tot ce fac, voi lupta ca visele mele sa devina realitate in aceasta viata in care cheia magica  se afla la noi, in noi si sta in puterile noastre.
                                                               Asadar  ...
                                       In 2015 imi doresc sa REUSESC...
-sa fiu mai aproape de Dumnezeu,sa multumesc din inima pentru tot ce ne ofera;
-sa pretuiesc fiecare zi de la Dumnezeu si sa o traiesc in armonie;
-aleg sa las grijile deoparte, sa ma detasesz de probleme , imi voi lasa sufletul si viata sa se revigoreze;
-in orice situatie sa vad o binecuvantare;
-sa citesc mai mult Biblia si alte carti care sa ma inspire ,sa ma motiveze ,incerc macar   2 pe luna;
-sa fac mai mult sport si sa mananc regulat,astfel sper sa ajung la silueta mult dorita;
-sa zambesc mai mult;
-sa visez;
-sa iert;
-sa fiu de nota 10 in orice fac,sa stralucesc;
-sa fiu mai organizata in tot ce intreprind (acasa,la serviciu);
-sa am mai multa rabdare;
-sa fiu creativa;
-sa fiu mai calma;
-sa fiu mai buna;
-sa invat din greseli;
-sa gatesc mancaruri mai putin cunoscute;
-sa duc la bun sfarsit lucrurile/planurile incepute;
-sa ma dedic si mai mult fetitei,sotului;
-sa fiu mai matinala;
-sa gandesc de mai multe ori inainte de a face o alegere;
-sa nu uit ca fiecare om este o MINUNE,si eu sunt o MINUNE;
-sa nu uit ca   singura cale de iesire dintr-o situatie nedorita este iubirea ;
-sa REUSESC in tot si toate;
    Oare e prea mult ce mi-am propus?
    Stiu ca avandu-l pe Dumnezeu in inima si in gand nimeni  si nimic nu ma poate impiedica in realizarea acestor obiective in care cred cu adevarat...stiu ca toate evenimentele din viata noastra sunt neutre si noi le dam o latura  pozitiva sau negativa,doresc sa vad doar partea buna a lucruilor, in spatele oricarei povesti urate poate fi ceva minunat, un rezultat pozitiv, o binecuvantare care ne da sansa sa crestem...imi doresc  ca in  puzzle-ul pe care il voi aranja anul acesta, toate piesele sa se potriveasca, sa ma bucur de rezultat si sa fim o familie fericita  in care tipetele sa fie doar de bucurie, imi doresc un an minunat, un an binecuvantat.   Doamne ajuta!



                                                            Tuturor un an binecuvantat!






,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!