vineri, 2 februarie 2018

Mozaicul lunii ianuarie



             Rubrica asta tare mi-e draga si nu stiu de ce am abandonat-o atata timp.Daca am impresia uneori ca a trecut luna si eu nu am reusit sa fac nimic sau chiar nu am nimic important de zis, fotografiile imi arata contrariul...cu ocazia asta, aflati si alte lucruri din viata noastra:
                   

-de cateva luni am inscris-o pe Ruslana la niste cursuri de dansuri populare, iar de Craciun ne-am bucurat sa asistam la primul ei spectacol;
-Craciunul l-am petrecut in familie, ne-am bucurat de timpul petrecut impreuna;
 -am reusit sa finalizez cateva proiecte crosetate:un set despre care am mai povestit, dar si o  fata de perna ;imi place cum a iesit fata de  perna, de aceea ma gandesc sa crosetez mai multe anul acesta;
-de provocare ce sa zic:nu am reusit sa mananc la ore fixe si nici nu voi  mai  incerca, ma bucur totusi ca am mai facut sport si am grija la mese,sunt atenta la cantitate si la calitate...se vede asta pentru ca unele hainute imi sunt largi:)
-m-am inscris din nou la Avon, mai  fac un ban in plus macar pentru produsele de care am nevoie;


Cam atat despre luna ianuarie.La voi cum a  fost?

Acest proiect a fost initiat de Irina!

6 comentarii:

  1. Frumos ianuarie al tau, draga Carmen :) Si mie imi place sa fac o sinteza a lunii care a trecut, activitatea asta parca ma invioreaza si incep cu si mai mult curaj luna care vine. Ce bine suna "mozaic", la mine rezumatul lunii e un ditamai puzzle. O sa fac rectificari si pe bloguletul meu. Multumim Irinei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca a fost o luna deosebita, sarbatorile(pe rit vechi in cazul nostru ),n-au cum sa nu iti aduca pace si bucurie.Rezumatele acestea citite dupa un timp, ne aduc aminte de tot frumosul din viata noastra.Multumim pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca nu ati uitat de Mozaicul Lunii, o sa revin cu el pe blog la sfarsitul lui februarie.
    Ce lucruri dragute ai crosetat!si mie mi-e dor sa crosetez ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa ne inscriem la tine.Colectia de vineri nu o vei relua?

      Ștergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!