miercuri, 4 octombrie 2017

Hurom, sanatatea la pahar!




                        


                        

        De cand am devenit  sotie si mama, stiam ca am o mare responsabilitate in ceea ce priveste mesele pe care le prepar pentru ai mei.
       Locuiesc la tara si multe din alimentele noastre sunt naturale, produse de noi, incercam sa mancam cat mai natural, cat mai diversificat.
      Sunt constienta ca un organism ajunge sa fie puternic si rezistent in fata bolilor doar daca primeste ceea ce trebuie,  adica un aport optim de vitamine si minerale prin intermediul unei alimentatii sanatoase si variate.
        Chiar daca traim in secolul vitezei si toate activitatile noastre se desfasoara pe fuga, trebuie sa avem grija cum ne alimentam,  pentru ca toate acestea isi pun amprenta asupra sanatatii noastre.
        Statisticile arata ca foarte multe boli cu care se confrunta omenirea sunt datorate unei alimentatii deficitare si necorespunzatoare, iar 81% dintre adulti nu consuma fructe si legume.
         Eu aleg sanatatea!
         Ce fac pentru asta?
      Incerc sa introduc in meniul zilnic cat mai multe fructe si legume, iar daca nu reusim sa le consumam ca atare, prepar sucuri sanatoase cu un robot de bucatarie mai vechi.
     
                 
       De curand am descoperit un Storcător prin presare la rece, Hurom, care nici nu se compara cu ceea ce am eu acasa.
         De ce m-a convins Hurom?
      Simplu!Aceasta firma mereu preocupata de noi tehnologii de stoarcere a legumelor, a devenit lider mondial in producerea storcatoarelor Home Profesional.
       Sistemul de stoarcere lenta prin presare la rece pe care il ofera Hurom, maximizeaza cantitatea de suc si pastreaza toate vitaminele, mineralele, enzimele, fitonutrientii si antioxidantii, stoarcerea fiind naturala. Cu ajutorul noului sistem  prin care sunt antrenate periile rotative, sucul este mai bine omogenizat, iar resturile sunt evacuate mai rapid.
     Sitele din ULTEM, axul metalic, bolul Tritan, componentele de baza ale acestui storcator au fost reproiectate si optimizate in asa fel incat sa ofere performanta dar si durabilitate, iar cu cea de-a treia sita din ULTEM putem prepara inghetata delicioasa, serbet sau smoothies.In pachet avem si o surpriza, un dispozitiv de stors citrice  pe care il montam pe baza aparatului, astfel putem obtine suc natural, gustos in cel mai usor mod posibil.
     Ma bucur ca Magazinul profistore.ro, are multe oferte  si am de unde sa aleg un storcator potrivit pentru familia mea, sunt sigura ca nu ma voi mai chinui de acum incolo sa obtin sucul atat de sanatos din iarba de grau.Tin minte ca la parintii mei foloseam masina de tocat carne atunci cand vroiam sa stoarcem putin suc din orz verde.Acum, totul va fi o joaca!
      De ce suc de fructe si legume?
        -pentru o sanatate de fier
       - ofera buna dispozitie
       -regenereaza si purifica organismul
       -imbunatatesc metabolismul
       -sursa de vitamine si minerale necesare organismului
     Hai sa ne ghidam dupa sloganul Trăiește sănătos, avem numai de castigat!  Sanatatea din interior se reflecta si asupra chipului nostru, iar daca organismul nostru primeste suficienti nutrienti, starea noastra de spirit este una buna. Daca eu, tu, noi alegem sa traim sanatos de azi, maine statisticile vor fi altele: mai multa lume sanatoasa, frumoasa si voioasa.Ce ziceti?Hai sa investim in noi !
                                  "Traim sanatos cu Hurom-sanatatea la pahar!"
                                
                    Particip cu aceasta postare la Proba 2, de la Super Blog 2017.


5 comentarii:

  1. Ce-ai pregatit tu acolo? Arata delicios!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prepar foarte des acest suc din:mar,sfecla rosie,morcovi si telina.Noua ne place foarte mult!

      Ștergere
  2. Si eu il am, de vre-o doi ani, sunt foarte multumita de el :) Felicitari pentru alegere, chiar merita investitia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca esti multumita,asta e tot ce conteaza.Cu sanatatea nu ne jucam,asa ca investim pana la urma in noi.

      Ștergere
  3. Susțin din tot sufletul articolul tău, fiindcă sunt de acord cu mâncarea naturală, sănătoasă. Și noi consumăm sucuri de legume și fructe, iar când storcătorul nostru își va da sfârșitul, mă voi orienta spre Hurom. Mulțumesc pentru informații și weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!