duminică, 27 august 2017

Avem un alt castigator



    Pentru ca draga noastra "prietena-japoneza" si-a dorit sa ofere unei alte persoane premiul,asa se va intampla,iata ce mi-a scris:


 aş dori să te rog dar să nu te superi pe mine (da?): poţi să oferi Laurei premiul câştigat de mine ? cu mult drag, pentru Sofia, dulceaţa ei micuţă ! m-aş bucura enorm !!! pupic ! multă, multă sănătate ! 

...draga Laura C,esti fericita castigatoare!Astept adresa ta,iar premiul asa cum ziceam,il voi trimite spre sfarsitul lunii septembrie.Felicitari si tie!

4 comentarii:

  1. Multumesc mult, dar cum asa? E premiul PRIETENEI JAPONEZE. Nu se poate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Carmen, uite Sofiuta zice sa-i trimiti prietenei japoneze borcanelul cu miere, l-a castigat, e meritul ei. :) Noi ne bucuram mult pt ea si ii apreciem gestul, dar vrem sa ajunga mierea la ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. vai, vai, vai ! ne jucăm ca nişte copilaşi ! Laura, te rog frumos să accepţi premiul dulce - din tot sufleţelul meu, doresc ca să ajungă la Sofia ca un mic premiu pentru drăgălăşenia ei ! pupic !
    Carmen, la fel te rog frumos, vreau cu mult drag ca acest premiu să ajungă la Laura, nu trebuie să se supere pe mine ! nu am copiii şi m-aş bucura să pot oferi acest minunat premiu unei fetiţe atât de drăgălaşe !!!
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
  4. Voi accepta darul prietenei japoneze. Unde trebuie sa-mi las datele?

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!