duminică, 19 februarie 2017

Jurnal(4) 2017






                        



 Pentru azi…19.februarie 2017 

 Afara ...
    Daca zilele trecute s-a mai incalzit putin vremea, azi se pare ca iarna isi arata din nou dintisorii pentru ca de dimineata a nins si vremea s-a mai racit.

 In bucatarie
     De toate pentru toti, ieri am gatit mai mult ca sa fie si pentru astazi.

  In casa...
      E cald si bine.

 Sunt imbracata...
     Cu haine lejere, de casa .

 Ascult...
     O emisiune tv.

 Mesteresc...
   Am inceput o "chestie" colorata, am decis sa scap de niste resturi de fire, dupa ce termin vedem pentru ce o sa o folosim.

 Citesc...
    Mi-am pregatit  pe noptiera mai multe carti printre care si "Magia ordinii", mi-am dorit-o asa de mult si am asteptat sa o iau la reducere.

  Intentionez...
 Dupa ce termin jurnalul vreau sa dorm putin, nu am mai facut asta  la amiaza de foarte multa vreme.

 Ma gandesc…
   Sa ma schimb...si sa nu mai trag de timp.

  Imi doresc...
Multe...dar depinde doar de mine daca reusesc sau nu, trebuie sa fiu mai hotarata mai organizata, mai rabdatoare.

 Sunt recunoscatoare...
    Pentru sanatate.

 Astept cu nerabdare...
     Sa port haine mai putine,nu imi place sa fiu infofolita.

 Imi plac…
  
    Hainutele crosetate...




 Nu-mi place…
    Omul cu 2 fete.

 Saptamana care a trecut...
    Am inceput serviciul.

 Ieri…
    Munca multa.

 Azi...
   Odihna.

 Planuri pentru sfarsitul saptamanii…
    Nimic deosebit...rutina obisnuita.

 Cateva planuri pentru saptamana care urmeaza...
     Imi doresc sa termin ce am inceput la croseta si ma gandesc sa mesteresc cateva martisoare.Nu stiu daca reusesc,eu imi propun.

 Un citat preferat pentru azi...
 "Nu lasa pe maine ce poti face azi".

 O fotografie de azi...



 Eu zic ca imaginea spune totul, iar din experienta pot spune ca e adevarat.



                                                           


Corcodusa,multumim pentru gazduire.

3 comentarii:

  1. Si eu abia astept zile cu haine mai putine! :)
    servici usor!!!! 😊

    RăspundețiȘtergere
  2. un ''jurnal'' ce respiiră multă linişte interioară...
    felicitări pentru ceea ce vrei să realizezi - spor la lucru !
    lectură plăcută - o să caut pe internet ca să descopăr cartea ce ai ales-o pentru studiu!
    cu drag, să ai o seară plăcută şi săptămâna ce va veni, să-ţi aducă tot ceea ce îţi doreşti !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!