duminică, 1 ianuarie 2017

2016 ...final de an...ganduri...retrospective...

                                 
           A trecut si 2016 ...
          Ii sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru toate binecuvantarile din viata noastra...multumesc  pentru  sanatate, pentru rabdare, pentru iubire.
           Va multumesc voua cititorilor care imi treceti pragul si vad ca  sunteti din ce in ce mai multi, asta imi da  curaj sa continui, sa mai scriu si sa impartasesc cu voi mici franturi din viata noastra simpla, de la tara.Fiecare gand, fiecare parere ce vine din partea voastra  imi umple sufletul de bucurie,de aceea mi-as dori sa fiti cu mine in continuare, sa ma cititi sa-mi lasati sfaturi sau de ce nu sa-mi spuneti ce ati vrea sa mai cititi la mine.
           2016 a fost un an in care am muncit mult, multa munca fizica, dar am avut parte si de prima vacanta de cand suntem casatoriti.Am observat ca fata de anul trecut, am fost mai activa pe blog, asa ca  am spicuit cate ceva interesant din fiecare luna in care am scris mai mult.
                                                                  ianuarie

     -sarbatori pe rit vechi;
    - am reusit sa slabesc cateva kg pe care din pacate le-am pus inapoi;
    - handmade ;


                                             
                                         
                                                                februarie

-am publicat prima mea carticica cu poezii pentru copii, despre care am scris putin mai tarziu....
                                                                 martie

-am preparat o salata buna de tot ;


                                                                aprilie


                                        -vizite dese la stupina;
                                        -munca pe dealuri...
                   


                                                                       mai 


-relaxare pentru unii,munca pentru altii...la stupina;
-de Paste;

                                                                  iunie 

-   mi-am facut un nou program de curatenie de care ma tin si acum;
                                                                   iulie
-prajiturica buna,buna...aceasta reteta mi-a fost publicata si intr-o revista si pentru asta am fost recompensata si cu o suma de bani;

                                                                 august
- am participat impreuna cu parintii la Hramul Bisericii din localitatea noastra;
-am avut parte de o aventura pe care nu as mai vrea sa o repet;
-mi-am organizat dulapurile;



                                                  septembrie
-am reusit pentru prima data in cei 9 ani de casnicie sa ne luam o vacanta, a fost scurta, dar buna ;
-ma bucur de roadele toamnei;
-am pregatit camara cu multe bunatati, retetele vi le-am prezentat in octombrie;



                                                                 

                                                          octombrie
-v-am prezentat roadele muncii;

-castraveti in otet
-Kethup de casa                 
                                                               noiembrie 


-o luna importanta pentru noi, ne aduce numai bucurie;


                                                                  decembrie

-cadouri
-vacanta
-bucurie
-pace si liniste
-handmade
                                 
      Nu ma pot plange, am avut un an bun  presarat pe ici colo cu cateva nelinisti...uneori....

                                  Sper ca 2017 sa ne aduca tuturor nu mai bucurie !Doamne ajuta!

6 comentarii:

  1. Felicitari pentru toate realizarile! La multi ani! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi ani ! Multă sănătate şi doar bucurie să aveţi în suflet !
    Mult succes în noul an - sperăm ca să fie mult mai bogat în realizări !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani ! Un An Nou cu sănătate, bucurii şi împliniri !

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!