vineri, 16 decembrie 2016

Ninge,ninge cu flori de argint...fulgi crosetati


    Anul acesta mi-am propus sa crosetez cat mai multe decoratiuni pentru casa si bradut.Am inceput cu niste fulgi de nea...mi-am dorit sa crosetez fulgi de cativa ani buni si am  tot amanat pana intr-o seara cand am vazut  la Anca pe facebook niste poze si un tutorial.N-am stat prea mult pe ganduri si  mi-am zis sa incerc...nu m-am lasat pana nu am facut cativa chiar atunci.Pentru fulgi am folosit un fir dintr-o rochita pe care am desirat-o pentru ca lui R. ii este deja mica, nu stiu cum se numeste firul, dar va pot spune ca e de calitate, pentru ca nici nu i-am apretat si cred ca arata destul de bine si asa.
    Iata-i:
 
   







     Gasiti  aici si tutorialul.


                                                                  Spor la crosetat!

                                                             

12 comentarii:

  1. wawww, ce frumosi sunt!!!! bravos!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine! mi se per superbi in brad! intentionez sa pun si eu niste fulgi in anul asta. dar cum nu stiu sa crosetez, o sa cumpar ce gasesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa impodibim bradutul,pana atunci poate mai crosetez una alta.

      Ștergere
  3. Superbi!Felicitari,ai avut rabdare.Incepe sa imi para rau ca nu am invatat si eu sa crosetez de la bunica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca se fac foarte usor,iar mai ales acum cu tehnologia asta poti invata sa crosetezi,eu as vrea sa o invat pe fiica mea ...

      Ștergere
  4. Felicitări, ai mâini de aur!
    Îți urez Crăciun fericit și un An Nou cu sănătate și bucurii! La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!