miercuri, 21 septembrie 2016

Miercurea fara cuvinte:"Septembrie in gradina mea"
















Tema:Septembrie
 Gazda:Calin Hera

20 de comentarii:

  1. Frumos septembrie la tine în grădină! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,cu putin efort ne bucuram si de roade frumoase.Toate cele bune!

      Ștergere
  2. In septembrie se aduna rodul, spor la treburi si conserve reusite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase şi sănătoase produse, să le consumaţi cu plăcere !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,astea-s cele mai sanatoase ,din gradina proprie.Multumim!

      Ștergere
  4. Se pare ca ai avut o recolta bogata. Banuiesc ca urmeaza etapa doi, de umplere a camarii?
    Happy WW, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am umplut si camara,multa munca,dar stai linistit la iarna,nu?Happy ww si tie!

      Ștergere
  5. Toate aceste fotografii mie-mi inspira armonie, munca, dragoste, belsug.
    Minunata gradina ta. Mi-a ramas gandul la ardeii iuti - numai langa dulciuri nu-i mananc! :) Exagerez, desigur, dar imi plac foarte mult. :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vorbele frumoase,m-au emotionat sa stii! Ne plac si noua ardeii,i-am pus deja in otet.Happy ww si tie!

      Ștergere
  6. Ce gradina frumoasa si ce de bunatati!!! :D
    Si florile de la final <3. Superbe.
    Happy WW!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoasa gradina ai!
    iubita, am primit borcanul cu zacusca din partea ta! multumesc mult pentru generozitate1 O toamna minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ia uite cati ardei!!! Ce frumos e septembrie in gradina ta :)
    Te pup! Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sincer ma bucur tare mult pentru gradinuta mea.Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Asta da recolta! Felicitari pentru roadele culese, inspira liniste si pace aceste poze

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult.Asta imi doresc sa inspire!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!