marți, 26 ianuarie 2016

Provocarea Liebster Award

          M-am bucurat enorm cand am primit aceasta provocare de la   Paula ,raspund cu mare placere,mai ales ca  un  asemenea "joc"mi se pare foarte interesant ,iti da posibilitatea sa interactionezi cu oameni noi si sa afli lucruri interesante  despre ei.
          Am primit si niste reguli pe care sa le respect,dar cum regulile sunt facute ca sa fie incalcate,eu o sa incalc cateva :),sper sa nu fie cu suparare:
          Regulile   primite  sunt :
- mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat, scriind link-ul către blogul ei în postare;
- răspunde la toate întrebările primite;
- nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
- formulează 11 întrebări pentru cei nominalizaţi de tine(nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine);
- trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie.
    Acum sa ne apucam de treaba ,sper sa ma descurc:
   
   
1. Ce ți se pare cel mai greu respectiv cel mai frumos la postura de mamă?
    Am sa incep cu partea care imi place,de fiecare data cand imi vad copilul fericit,cand il vad alaturi  de mine ma simt fericita si implinita ca sunt mama,clipele cele mai grele mi se par atunci cand copilul se imbolnaveste,are febra...e greu sa fii mama ,dar e si frumos.
2. Ce te deranjează/te-a deranjat cel mai tare la jumătatea ta în ceea ce privește creșterea copiilor?
    Sincer nu am avut niciodata divergente legate de modul de crestere al copilului.
3. Care este cel mai special (prin unicitatea lui) moment din viața ta?
    Un moment cu adevarat special a fost atunci cand am adus-o pe lume pe Ruslana si un alt moment pe care nu am cum sa-l uit a fost intr-o vara cand am aflat ca m-am titulatizat pe post.
4. Care este cea mai amuzantă amintire din viața ta de mamă?
    Ah ,sunt mai multe momente amuzante,dar atunci cand a aparut Ruslana cu foarfeca in mana sa-mi arate ce look are ,am ras cu lacrimi.
5. Câte ore dormi în medie pe noapte?
   Hmm,m-ai prins:),imi place somnul si oricat as dormi parca tot  mi-e greu sa ma dezlipesc de pat,in vacanta dorm mai mult si 10 ore,dar cand merg la serviciu ma limitez la 7-8 ore.
6. Cum arată pentru tine o zi perfectă?
  O zi perfecta nu poate fi altcumva numai alaturi de familie,toti 3 impreuna fie la munca acasa ,fie in vacanta undeva intr-un loc frumos.
7. Care este cartea preferată a copilului tău?
   Este la varsta la care inca nu citeste singura tare multe,este in clasa pregatitoare,nu pot sa zic ca are o carte preferata,ii plac povestile pe care i le citesc eu deocamdata.
8. După ce ai avut copil ce s-a schimbat în bine / în rău în viața ta?
  Normal ca viata mea s-a schimbat dupa ce am devenit mamica,sunt mai multe responasbilitati,dar cred ca este cel mai frumos lucru care se poate intampla unei femei,unei familii,venirea pe lume a unui copil aduce binecuvantare,despre rau nu poate fi vorba.
9. Dacă ar fi să alegi doar unul din blogurile care le citești care ar fi acela?
   Nu pot sa aleg un singur blog,imi plac mai multe ,pe acelea le citesc mereu cu placere.
10. Care e locul cel mai frumos care l-ai văzut tu?
       Am visat recent un loc minunat care mi-a adus multa pace si liniste,am visat ca am ajuns in Rai si ma simteam atat de bine,nu stiu ce o fi insemnand acest vis?!
11. Care este modul în care îți "încarci" bateriile cu răbdare?
        Atunci cand sunt foarte obosita ,stau in cada cu multa spuma numai eu cu gandurile mele sau atunci cand ploua imi place sa privesc pe geam.
  Iata la ce intrebari m-am gandit eu :
  1.As vrea sa-mi spui cum te numesti,unde lucrezi,unde locuiesti?
  2.Care este starea ta de spirit in momentul acesta?De ce ai aceasta stare?
   3.Care sunt pasiunile tale?
  4.Spune-mi 3 calitati si 3 defecte ale tale?Ai schimba ceva la tine?Ce anume?
  5.Te uiti la televizor?Ce gen de emisiuni urmaresti?
  6.Esti o persoana care isi planifica tot ce are de facut ?Reusesti sa duci planurile la final?Daca da,cum faci asta?
 6.Iti place sa citesti?Cum arata locul preferat de citit?
  8.Descrie-mi camera in care esti acum?
  9.Cand ai ras ultima data?De ce?
  10.Care este stilul tau vestimentar?Esti mereu in trend sau porti haine care sa-ti stea bine chiar daca nu sunt la moda?
 11.Ce mancare preferi?
12.Ce ai vrea sa mai citesti pe blogul meu?Ce teme sa abordez?


Eu nu am sa nominalizez pe cineva anume,cine doreste poate sa raspunda la intrebari numai sa ma anunte ca sa pot sa citesc si eu si tare m-as bucura sa primesc cateva raspunsuri.

                                                               O saptamana minunata!
                       

8 comentarii:

  1. Eu o voi prelua, dar cand imi da liber Sofia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,la noi toti dorm mult:),oare la batranete tot asa somnoroasa o sa fiu?:)Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aah, ce imi place sa citesc astfel de postari :)
    Zilele astea sunt tot pe fuga, iti citisem postarea si ma gandeam sa o preiau si eu, dar Laura mi-a luat-o inainte si m-a nominalizat :)) Cand am putin mai mult timp o sa fac si eu postarea. Te pup!!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!