joi, 10 decembrie 2015

Ornamente si decoratiuni pentru Craciun





   Pentru ca anul acesta inca nu am mesterit nimic pentru Craciun,m-am gandit  sa  adun intr-un singur loc ceea ce am facut  anul trecut ,poate va ofer cateva idei:

                                                         - un bradulet simplu  din reviste

o coronita din tul
coronita  in tehnica origami
ingeras  din hartie 
fulg  din paste 
                                                                    braduti din hartie
   Asa-i ca am fost harnice anul trecut?Sper ca si anul asta sa ne mobilizam si sa pregatim cateva ornamente frumoase,ce-i drept mai avem timp pana pe 6 ianuarie.
                                                                       Spor va doresc!

5 comentarii:

  1. Imi place colectia vostra! Sunt sigura ca esti indemanatica si foarte creativa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa fim harnice si anul asta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,Luiza!mai inventam,mai zarim cate o idee pe ici pe colo,folosim ceea ce avem si asa aducem un strop de magie in casa .

    RăspundețiȘtergere
  4. Loredana,de cand lucrez la gradinitia mi-am cultivat,dezvoltat atat creativitatea,indemanarea cat si multe altelele...sunt absolut vitale aceste procese cand ai in mana un bot de om pe care iti doresti sa-l inveti sa creasca frumos.Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!