miercuri, 17 iunie 2015

Cum transformi o lenjerie de pat intr-un cosulet?

         ...simplu,zic eu...
        Ce aveti nevoie : o lenjerie mai veche,foarfeca,croseta si rabdare
        Mod de lucru:materialul se taie fasii de-a lungul firului pana obtineti un ghem destul de mare astfel incat sa aveti "fir"destul pentru a obtine un cosulet.Cu firul obtinut puteti sa incepeti sa crosetati un cosulet dupa cum vi-l doriti.Un extra sfat:daca firul va fi mai subtire veti lucra mai usor,firul meu a fost cam gros/lat si m-au cam durut degetele,dar a merita efortul pentru ca am obtinut un cosulet foarte util pentru maruntisurile din  baie.




Sper ca v-am dat o idee care sa va placa si sa o puneti in practica.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!