duminică, 19 aprilie 2015

Fila de jurnal


              Jurnalul a fost adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa.

Afara...
E foarte frig,astazi a si nins putin,e tare ciudata vremea,sincer deja vreau soare si caldura.
Ma gandesc...
Mi-ar prinde bine cateva ore de somn,ma simt putin obosita.
Sunt recunoscatoare ...
Lui Dumnezeu pentru absolut tot din viata mea.
Un psalm,un citat din Biblie sau carte religioasa....













Din bucatarie...
Inca nu stiu ce voi pregati pentru cina,spaghetii cu sos de rosii,oare?...nu stiu,ma mai gandesc.
Din gradina)curte)...sa va arat si voua pisica noastra curajoasa.Ce ziceti de ghemotocul nostru de blana?












Citesc... 
 Pentru ca e primavara si o gasim din belsug,iata un  articol interesant:beneficiile urzicilor ,stim cu totii probabil cat e de sanatoasa,dar e bine sa mai recitim din cand in cand.
Ceea ce astept(sper)...
Sper ca urmatoarele saptamani de scoala sa fie usoare.
Ce mai mesteresc...
Urmeaza mestereala prin gradina,avem de facut straturi pentru legume,de aranjat putin straturile de flori.



Ascult... 
La tv.se aude Cenusareasa,R.e tare atenta.
In casa....
Am aprins focul pentru ca la cat e de frig afara, nu se poate fara caldura in casa.
Imi plac...  
Oamenii sociabili,pozitivi,plini de viata,ador sa stau in preajma lor.
Imi plac si florile:



Unele planuri pentru  saptamana viitoare...
De maine incep serviciul,iar  timpul care imi va ramane il voi dedica muncii in gradina, daca va fi cald si frumos va fi o placere. 
                                            Sa aveti o saptamana asa cum va doriti!

7 comentarii:

  1. Vai ce pisicuta indrazneata ! Dar pe unde a ajuns ea acolo ??!!...Mare figura pisicuta ! Buna ideea cu spaghetele ! Cat despre oamenii pozitivi , atragi ceea ce manifesti ! Tu esti plina de viata in atitudine , deci e normal sa interactionezi cu ei ! Sa aveti o duminica linistita , si o saptamana viitoare ,plina de usor ! ps : Cum e cu dintisorul printesei? A venit zana maseluta !...Va pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi in spate am construit un garaj si niste anexe care nu sunt atat de inalte ca si casa,dar sunt lipite de ea,pe acolo draga de ea urca si cum e o curajoasa ajunge si in varf,e o ghidusa,pandeste pasarele.Toti ar trebui sa fim plini de viata,am avea numai de castigat.Hmm,a sosit Zana Maseluta,doar ca am amanat putin postarea din cauza unor fotografii care nu imi ieseau cum vroiam eu,azi am rezolvat problema asta asa ca in curand veti afla si despre asta.Sa ai saptamana de vis suflet drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite,Gabi: Mintea este un subordonat al inimii.

    - La inimă cum ajungem?

    - Este foarte uşor. Bagă-ţi mintea acolo şi zi: „Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătosul!”. Deci dacă ai o stare de veselie, de decongestionare, de dispoziţie, inima se desface şi ea. Ce înseamnă asta: „Sunt amărât”? Cum eşti amărât când Hristos a Înviat, când suntem înţelegători în ceea ce priveşte crucea pe care trebuie să o ducem şi noi. Un om care crede în Hristos este vesel, e plin de nădejde, că Hristos nu-l lasă cu nici un chip. Şi această stare continuă de veselie pe unde trăieşti este şi o stare de rugăciune şi o trăire creştină şi de inimă prezentă la Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Of draga mea ! E mai greu la mine ...poate o sa-ti scriu candva despre mine si problemele mele ...multumesc oricum pentru vorbele pline de invataminte !

    RăspundețiȘtergere
  5. Saptamana deja a inceput, sa fie cu spor!
    Si sa te odihnesti, e tare important!
    Imi place pisi tau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Te ascult oricand cu mare placere.Te pup si incearca sa te gandesti la lucrurile frumoase din viata ta,ele iti vor da putere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult, Raluca;legat de odihna,iti pot spune la fel si eu,cred ca ai mai multa nevoie avand si un copil mai mic.O saptamana minunata sa ai si multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!