joi, 1 ianuarie 2015

Mozaicul lunii decembrie


             Imi place ideea   Irinei  de crea aceste mozaicuri la sfarsitul fiecarei luni.Chiar daca ai impresia ca nu ai realizat nimic in luna ce tocmai a trecut, poti evalua asta privind   o fotografie si sa-ti dai seama ca realitatea este alta:
   

Decembrie a fost :

LUNA
           darurilor- Mos Nicolae si Mos Craciun au au avut grija sa treaca pe la noi cu tolba plina,  iar  Clubul  Magic  ne-a facut o surpriza daruindu-ne o carte,materiale pentru craft si  decoratiuni foarte frumoase pentru bradut;                                                                                                    
 creativitatii- am mesterit impreuna cu Ruslana multe decoratiuni pentru Craciun ,eu am crosetat  braduti,cateva  suporturi pentru pahare si un ciorapel mic,mic de tot,am  decorat casa ;  
         cooperarii in bucatarie - Ruslana s-a oferit sa ma ajute de cateva ori  la gatit,sper sa vina mai des;                     
         


                                       Multumim lui Dumnezeu si pentru aceasta luna !



                 



   
                                                                            





-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!