vineri, 26 decembrie 2014

Fila de jurnal...

In fiecare vineri,Corcodusa ,ne invita sa scriem in jurnal...
      Sa nu credeti ca am abandonat ideea jurnalitului,nu! nici vorba,imi place aceasta modalitate de a imortaliza unele ganduri,intamplari,vise...le-am citit pe cele din urma si parca nu imi vine a crede  ca imi apartin ,ca eu am gandit asa atunci...
Afara...
la ora la care scriu este deja intuneric, cald , daca nu te uiti in calendar nu spui ca suntem la sfarsitul lui decembrie;
Ma gandesc...
sa-mi fac un meniu pentru Craciun,ma voi gandi la ceva bun si simplu (noi sarbatorim Craciunul pe stil vechi);
Sunt recunoscatoare pentru...
tot ce am reusit sa realizam in anul 2014,multumim lui Dumnezeu pentru tot;
Din bucatarie...
voi gati peste pane cu faina de malai,pana acum il tot pregateam cu faina alba,dar am descoperit ca faina de malai ii da un gust deosebit;
Citesc...
bloguri,e-mailuri, forumurile mele preferate;
Ceea ce astept(sper)...
sa petrecem sarbatorile in liniste si sa fim cu totii bine;
Ce mai mesteresc...
zilele aceastea nu am mesterit nimic,m-am ocupat de curatenia generala,dar am de blocat niste decoratiuni pe care le-am crosetat;
Ascult...
Ruslana se uita la film,se aude tv-ul ;
In casa...
e cald si bine,curatenia terminata,bradul impodobit,asteptam  si noi ,Craciunul ;
Imi plac...
casutele mici si cochete;
Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii...
sa incep un proiect nou la croseta si sa fac o prajitura;
Un citat preferat...


O imgine pentru voi...
Sarbatori cu soare-n suflet sa aveti dragi cititori!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!