duminică, 21 decembrie 2014

E vremea colindelor...Serbare la gradinita



           Este vremea sa zambim,sa lasam bucuria Craciunului sa intre in casele noastre odata cu colindele nascute sub zapezi.Este timpul sa ne aducem aminte ca Iisus a venit pe lume pentru fiecare dintre noi si sa fim mai buni,mai ingaduitori .Noi,educatoarele care modelam cel mai sfant aluat-sufletul si mintea copilului mic sa nu uitam sa le transmitem micutilor dorinta de a intampina cu sufletele deschise, Craciunul si de a pastra obiceiurile si traditiile specifice zonei,astfel incat acest mesaj plin de bucurie senina al sarbatorilor sa poata fi resimtit si la gradinita.

      Pentru ca micii mei prescolari sa cunoasca importanta sarbatorilor de iarna ,am organizat un proiect prin intermediul caruia prescolarii au simtit magia Nasterii Pruncului ,emotia sarbatorilor si au inteles mirajul acestora.Facinati fiind de minunata lume a lui Mos Craciun s-au pregatit sa-l intampine cum se cuvinte costumati in fel de fel de personaje(Craiasele Zapezii,brazi,oameni de zapada,spiridusi,fulgi de zapada,stelute,Craciunita), cu poezii,cantecele  si colinde traind sentimente si emotii care influenteaza pozitiv viata lor interioara.
    Mos Craciun le-a ascultat poeziile atent pregatite si le-a umplut sufletul de bucurie oferindu-le fiecaruia din desaga sa cate un dar indemnandu-i sa asculte de parinti si de doamna educatoare.Pentru ca am petrecut clipe frumoase impreuna am vrea sa impartasim si altora bucuria traita de noi.
Sarbatori frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!