sâmbătă, 20 decembrie 2014

Costum pentru serbare



     Voi cati bani ati cheltuit pe  costumele pentru serbari.Eu recunosc ca  am stat pana in ultimul moment pentru ca nu stiam daca sa-i fac sau sa cumpar un costumas pentru personajul Craiasa Zapezii ,avand in vedere faptul ca nu am masina de cusut, iar hainutele crosetate nu ii prea plac,poarta numai caciuli,rochitele toate stau in dulap nepurtate.La un moment dat mi-a venit o idee si am rezolvat totul in cateva ore fara a cheltui macar un ban.

   Aveam in casa tul albastru si foarte putin tul alb, am taiat tulul si l-am legat de un elastic, in scurt timp am obtinut o fustita.Inca de la petrecerea de ziua ei,Ruslana avea o bagheta si o cordeluta ,pe aceastea le-am infasurat in beteala ,am lipit si fulgi de zapada ,un cosulet l-am imbracat in hartie sclipitoare  si am decupat cativa fulgisori pe care i-am pus in cos...i-am dat o bluza alba si peste un bolero alb,iar din tul albastru am meserit o fundita pe care i-am aplicat-o pe piept...si iat-o pe Craiasa Zapezii:














    Ruslanei i-a placut tare mult costumatia,iar eu am fost tare mandra ca am reusit sa-i fac costumasul fara a cheltui bani.

2 comentarii:

  1. Buna, draga mea. N-o sa-ti vina sa crezi dar exact asa am vrut sa-i fac si eu fetitei mele rochita de Zana a Ghetii pentru serbare. Va imbratisez pe toti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pana la urma ce costum i-ai facut?Si noi te imbratisam.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!