luni, 8 decembrie 2014

Coronita de Craciun din tul

   Nu am fost niciodata la o claca,dar la Claca-"In asteptarea Craciunului"-editia a treia ,ne inscriem  cu placere.

   Am pregatit pentru concurs o coronita din tul,iar pentru a o realiza am urmat pasii urmatori:
  -am pregatit materialele necesare(tul ,un cerc,material rosu),daca nu aveti cerc din fier sau polistiren puteti taia unul din carton;


-am taiat fasii din tul,apoi impreuna cu Ruslana , am infasurat  in jurul cercului strangand cat se poate de bine, am infasurat fasie dupa fasie pana am acoperit tot cercul;
 -la final daca marginile sunt neregulate si doriti sa le aduceti la acelasi nivel ,le puteti taia,noi le-am lasat asa;dintr-un tricou rosu  mai vechi am mesterit si o fundita care da culoare acestui aranjament.





Este o coronita pe care o puteti agata pe usi sau  unde va face voua placere.



3 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!