luni, 3 noiembrie 2014

Reciclare jeansi

         

                                                       Reciclare jeansi

       In luna octombrie, pe forumul  Tomnarella ,Catrinel  ne-a invitat la  provocarea"Denim mania".Trebuia sa facem un obiect util reciclat din denim...cum imi place sa reciclez si aveam la indemana materialele necesare,m-am apucat de treaba .
M-am gandit sa mesteresc o pernuta,astfel ca pentru proiectul asta am reciclat si un fular mai vechi pe care l-am desirat si am crosetat patrate.


Din blugi am taiat patrate la fel de mari ca cele crosetate ,am cucust la final totul cu mana pentru ca nu am masina de cusut.(imi luasem una second acum un an,dar s-a stricat repede si am dus-o inapoi ).Si iata pernuta iubirii ,asa am denumit-o eu:

e roz...o saptamana plina de iubire sa aveti!
                                                                                                   


Un comentariu:

  1. Uite, am revenit şi am admirat cele două creaţii! Foarte frumoase, ambele! Iar pernuţa ai denumit-o foarte inspirat, i se potriveşte. Dacă era doar din denim, nu obţineai acelaşi efect. Spor să ai, în continuare! Vroiam să văd dacă ţi-ai declarat identitatea, ca să spun aşa, prea oficial, dar nu-mi vine altfel! Scrie-mi şi mie un e-mail, dacă vrei, să te urmăresc în revistă!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!