marți, 11 noiembrie 2014

Luna recunostintei


                                           Luna recunostintei-ziua 8

           Se spune ca de la fiecare om care face parte din viata noastra invatam lectii , azi sunt recunoscatoare pentru toti oamenii minunati din viata mea ...sunt recunoscatoare pentru fiecare lectie de viata invatata.Le doresc tuturor acestor oameni  o viata frumoasa!

                       Luna recunostintei-ziua 9 
Altfel de povesti

        Seara inainte de culcare obisnuim sa citim povesti, lui R.ii plac tare mult, nu conteaza ca le stie, mai vrea sa le auda o data, inca o data si inca o data...asta la noi este o rutina placuta si relaxanta... Povestile sunt un mijloc prin care copiilor li se dezvolta imaginatia,vocabularul,memoria , fac cunostinta cu tot felul de personaje ...din fiecare poveste extragem mereu invataminte, aflam cum trebuie sa ne comportam in anumite situatii...

     Pentru ca ii plac atat de mult povestile,m-am decis sa-i citesc si altfel de povesti,pentru asta am ales cartea"Cele 7 medalii ale succesului",o carte extrem de interesanta  pentru dezvoltarea personala a copiilor . Ea  contine povesti  , sfaturi si idei de activitati care pot fi desfasurate cu copiii, dezvoltandu-le  7 calitati   corespunzatoare celor 7 medalii(curajul de a vorbi in public,cooperarea,curiozitatea, rabdarea, creativitatea, perseverenta si empatia)...este foarte entuziasmata de fiecare poveste si le tine bine foarte bine minte pe cele citite deja ...ne-am propus ca dupa ficare poveste citita si insusita sa confectionam si medalia aferenta povestii, inca nu am reusit , dar cu siguranta cand vor fi gata cateva dintre ele am sa va arat cum ne-au iesit.




      -sunt recunoscatoare pentru povesti,pentru serile cu povesti;

                                             Luna recunostintei -ziua 10 
     -dupa un concediu ,e cam greu sa o iei din loc si sa te duci la munca...azi  ma gandeam ca sunt multi oameni cu studii, care cauta cu disperare un loc unde sa-si castige o paine, iar eu am norocul de a avea un 
serviciu;

       -azi sunt recunoscatoare pentru locul de munca  si sunt recunoscatoare parintilor pentru sacrificiile pe care le-au facut  pentru noi ,copiii ;


                                             Luna recunostintei -ziua 11 

-azi sunt recunoscatoare pentru ajutorul pe care il primesc in gospodarie ,de la sot de la Ruslana ;


                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!