marți, 7 octombrie 2014

Caminul tau,un colt de rai!



          Caminul tau,un colt de rai!


      Am descoperit “Provocarea de octombrie :Caminul tau un colt de rai!” pe blogul Dulce casa,un blog foarte drag mie,in spatele caruia este o femeie de la care am invatat multe lucruri pe care le-am pus in aplicare.M-am hotarat sa dau si eu curs acestei  provocari; cu toate ca este prima de acest gen,eu sper sa ma descurc.
      „ Saptamana 1:1-5 octombrie  -  cumparati o lumânare deosebită și aprindeți-o zilnic, la vremea cinei, sau oricând vă face plăcere.De câte ori priviți la ea amintiți-vă să faceți o mică rugăciune pentru pacea căminului vostru".
      Saptamana aceasta lucreaza la pace si rabdare.
     Zilele acestea mi-au adus aminte de copilarie, de serile foarte dese in care stateam  la lumina lumanarii si  ii ascultam pe parinti cum ne povesteau despre copilaria lor grea, de glumele si povestile cu umbre pe pereti ale tatei...ah ce vremuri, as vrea sa mai fiu copil!
     Eu am asezat lumanarea in bucatarie intr-un suport pe care l-am primit de la sotul meu cu cativa ani buni in urma ...si daca este o provocare de toamna am incadrat suportul intr-un cadru tomnatic. Saptamana a fost una placuta si relaxanta... am deschis fereastra sufletului si am lasat sa curga in casa mea o ploaie de pace,rabdare, liniste si calm... numai asa sper sa-mi transform incet,incet ,caminul intr-un colt de rai!

            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!