joi, 30 octombrie 2014

Prajitura copilariei mele -" Corj"


                                                      Prajitura copilariei mele -" Corj"


      Am denumit-o asa deoarce imi aduce aminte de vremurile din trecut ,de clipele dulci din copilarie,de mirosul de vanilie  ce inunda casa atunci cand mama pregatea aceasta "prajitura", i-am spus prajitura, dar de fapt este o "paine de malai" pe care o devoram cu lapte dulce, iaurt sau lapte acru cum ii zicem noi.



     Ingrediente:140 g faina de malai , 210 g faina alba , 2 pliculete zahar vanilinat, 3 oua , 9 linguri zahar, 5o ml ulei , laptedulce, iaurt sau lapte acru, putin praf de copt , putin  bicarbonat de sodiu.

   Pregatim astfel:amestecam faina cu praful de copt,adaugam bicarbonatul de sodiu stins in lapte acru sau iaurt,apoi punem celelalte ingrediente.Cantitatea de lapte dulce adaugata trebuie sa fie aceeasi cu cea de iaurt sau lapte acru.Amestecam totul pana se obtine un aluat de consistenta unei smantani mai groase.Ungem tava cu 4-5 linguri ulei si punem compozitia.Se coace la foc potrivit.Se serveste cu iaurt sau lapte rece .

                                                               Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!