vineri, 31 octombrie 2014

Jurnalul unei femei simple

                       

       Jurnalul unei femei simple 


















          In fiecare vineri,Corcodusa  ne invita  sa jurnalim.

                             Afara... 
                  e intuneric si e teribil de frig; 
                                
                            Ma gandesc ...
  ca saptamana ce urmeaza suntem in vacanta  si ne vom incarca bateriile;
                             
                          Sunt recunoscatoare...

            lui Dumnezeu pentru toate binecuvantarile ;

                           Din bucatarie... 
  
            pentru astazi am pregatit iahnie de fasole ;

                          Ce mai mesteresc/creez

   lucrez tot la rochita mea crosetata si inaintez cam greu,sper sa o finalizez cat mai repede ca sa incep altceva,am atatea idei in cap...
                     

                            Citesc ...

inca nu am terminat TRANSFORMAREA DE SINE , RICHARD SI MARY -ALICE JAFOLLA 
            

                        Ceea ce astept(sper)...

  sa crosetez mai mult si sa stau cat mai putin la calculator ;

                           Ascult...
      R.intretine atmosfera in casa cu Celine Dion,I`m alive ;
                           
                         In casa...
                      e cald si bine;

                        Imi plac...
            casele curate si frumos amenajate ;
                      
              Unele planuri pentru sfarsitul saptamanii...

      sa pregatesc ceva dulce si sa curat curtea de frunze;

                Un citat preferat pentru astazi...

O fotografie...

(un tort -cadou pentru mine)



Un comentariu:

  1. dacă tortul a fost pentru ziua aniversară, atunci:
    ''La mulţi ani !!! Multă sănătate !''

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!