duminică, 5 octombrie 2014

Briose

                                                        Ceva dulce?

           Hai sa fie zic ... Noua ne plac la nebunie dulciurile si cum cele din comert nu sunt sanatoase prefer sa le pregatesc acasa.Va propun ceva delicios, pufos, teribil de simplu de facut si cu ingrediente la indemana oricarei gospodine.Da!ati ghicit,este vorba de  celebrele briose.

    Reteta asta am primit-o de la o vecina care face tot felul de prajituri si torturi delicioase, asa ca nu mai lungesc vorba si sa ne apucam de treaba:

Ingrediente solide:

-2 cani de faina(cana sa fie de 260 ml...eu nu am masurat cana)
-1 cana cu varf de zahar 
-1 praf de copt 
-1 vanilie 
-1 praf de sare
-coaja de la portocala(de la jumatate de portocala sau mai putin,depinde cum va place)

 Ingrediente lichide:

-3 oua 
-180-200 ml lapte
-5-6 linguri de ulei 


    Amestecam separat ingredientele solide, apoi separat batem ouale cu furculita ,adaugam laptele,uleiul ,apoi mai batem putin si adaugam la cele solide si omogenizam bine cu spatula.Dupa ce aluatul a fost gata l-am pus in formele de silicon  si in fiecare "cosulet"am adaugat putina dulceata de mure,dar se mai  pot adauga fructe din compot sau stafide,dupa preferinte,iar dupa  ce s-au copt le-am pudrat cu zahar.De fiecare data dupa reteta asta imi ies niste briose nemaipomenit de gustoase si tare aratoase.













     
                           


































 Ce ziceti?Sper ca v-am indulcit ziua si cred ca v-am facut si pofta de dulce.

2 comentarii:

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!