miercuri, 30 iulie 2014

Handmade

            Nu stiu daca e asa sau doar eu am impresia ca timpul parca nu mai are rabdare...  trece atat de repede , nu mai ai timp sa faci ce iti place, esti mereu grabit si nu le poti face pe toate. Acum e dimineata ,acum e seara si constati ca din tot ce ti-ai propus sa  faci nu ai reusit  tare multe.Imi aduc aminte cum era mai demult pe cand eram copila...atunci   mi se parea ca  ziua  este atat de lunga ...timpul parca statea in loc....acum este altfel...oare de ce?si ziua are tot 24 de ore.... depinde  probabil de cum percepem noi trecerea lui sau nu stiu eu cum sa ma organizez...

       Si chiar daca e ceva mereu de facut pe langa casa, chiar daca suntem mereu ocupati si pusi pe fuga ... de croseta mi-e tare drag sa ma   apropii si sa mai mesteresc cate ceva  ... iata ce am crosetat ieri: 


este o curea pentru o tinuta eleganta ....se inchide cu un nasture in interior iar pentru un aspect mai schic am atasat si o floare tot crosetata,am folosit un fir cu paiete care da lucrului un aspect deosebit.
                                                Toate cele bune!
                            

                          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!