joi, 3 iulie 2014

Despre mine,despre noi...

                                                                 

       Sunt mamică și  soție ...grijulie, iubitoare și fericită. Am o pitică zglobie  de 5 anișori și un soț minunat.Trăim la tara intr-o casa primitoare,o gradină splendidă...ce mai...un colt de rai rupt parca dintr-un vis.În afară de serviciu imi place să îmi ocup timpul liber cu lucruri facute de mană,ador să creez lucruri minunate din nimicuri, ador să crosetez  și mai nou ador munca în stupină care este atât de relaxantă,da... nu v-am spus că detinem cativa stupi de care se ocupă sotul meu, iar eu sunt  un ajutor de nadejde.
Am creat  acest blog cu ani în urmă ,dar nu știu de ce nu am scris nimic, acum sunt hotărâtă să scriu mai des despre anumite lucruri, activități care să fie utile și altora.Aici este o imagine pe care as vrea sa o împărtășesc cu voi:

Zambeste chiar daca nu te simti in stare. Este contagios.Comporta-te ca si cum ai fi vesela si chiar vei fi.
(Cele 11 porunci ale Doamnei Zburatoare)

4 comentarii:

  1. Albinuta harnicuta, viata lunga bloguletului tau!
    Bine ai venit la mine pe blog! :) Te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc din suflet,Catrinel!cu siguranta te mai vizitez,te urmaresc mereu,imi plac tare mult postarile tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. spor la postari!abia astept sa vad imagini din curtea si casuta voastra!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,Irina!o sa-mi fac curaj sa postez cateva fotografii.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un gand sau o parere !
Iti doresc pace, iubire, bucurie si binecuvantare!